Choceňský obranářský závod

02.07.2009 21:26

Choceňský obranářský závod

 

Že bychom vyrazili na obrany do Chocně? :) To asi ne. Jeli jsme si vyzkoušet zkoušku ZZO, která by nás tedy měla čekat o prázdninách. Společně s Danou Řehákovou jsme vyrazili do Chocně, já trochu nervozni a na druhou stranu jsem se těšila, až uvidím ostatní psy závodit a naberu nové zkušenosti :) Nervozita se dostavila až na místě. Kam jste se jen podívali, všude NO nebo BO. Na malého teriéra jste tu nenarazili. To mně samozřejmě na sebevědomí moc nepřidalo. Až se tu objevil jorkšírský teriér. Konečně někdo, odpovídající velikostně nám ;) Myslím, že každý, kdo viděl tohoto teriéra cvičit, zíral na ně se zaujetím jako my. Tak šikovného jorkšíra jsem opravdu neviděla. Klobouk dolů :) Skončil nakonec na 2.místě , ale se stejným počtem bodů jako NO, který byl první. A jak jsm tedy dopadli my? :D:D poslední jsme nebyli...chyběly nám 3 body celkově na zkoušku, tak snad se něco dopiluje a zkouška  bude ;) Tak hloupé chyby, které jsme nasekali, docela jsem toho litovala, protože nějaké byly zbytečné :( Domů jsem jela s dobrým pocitem. Zase jsme si vyzkoušeli něco nového :) a něco nového jsme se snad přiučili a pochytili, není nic na škodu. Tak snad zase příště, na nějakých závodech - potkáte zde i sem tam nějaké agilitáky ;)

—————

Zpět