LVT Svojanov 2009

04.08.2009 13:41

 

LVT SVOJANOV 2009

 

 

Tak nejdříve bych chtěla začít, jak už jsem psala, 4 dny jsme strávili na statku na Vysočině, kde jsme se věnovali agility. Sendík zde byl úplně nadšený, ale myslím, že ostatní psi z něho moc nadšený nebyli :D Martina s námi zapracovala na lepším tempu a Senďa docela zrychlil. Ukázala mi několik metod, jak na pomalejší psy a také, že i s pomalým psem se dá běhat agility a dosáhnout dobrých výsledků a za to jí patří velký dík. Nejlepší bylo seznámení s ovečkama a ostatním domácím zvířectvem. Poté, co uviděl ovce se k nim rozběhl a řítil se hlava nehlava. Největší strach měl nejspíše z koní :D A teď k táboru.

Nejvíce jsme se samozřejmě těšili na agility, abychom těch nových rad mohli hned využít :) Hned na záčátku přišlo rozdělení do skupin, takže každý hafan musel předvést, to co umí. My jsme se dostali do skupiny k Daně vítové, s kterou jsem byla moc spokojená a její sekvence se mi líbili :-) Chodili jsme 2x denně, takže Senďa toho měl za celý týden plné tlapky a hlavně, když byla taková vedra. Ráno jsme chodili na poslušnost a jednou jsme si také zkusili něco z tance se psem. Na vystavování jsme začali chodit až v polovině tábora. Vedla ho Libuška Brychtová. Jsem také moc ráda, že jsem poznala spoustu nových lidiček, především Denču Řehákovou se svým ausíkem Atrejem. Jejich způsob hry se Sendíkem, byl velice zajímavý :D:D a také jejich oblíbené pískací hračky. Jsem moc ráda, že jsem tě potkala a snad se někde zase potkáme :-) Celý týden byl moc fajn.... :-) akorát škoda, že se zase nenašel zástupce našeho plemene - všude samí naháčCi a peruáni :D - fotky snad brzy přibydou ;)

Fotky zde:

 

—————

Zpět