Tábor pro malá plemena - žďár nad Sázavou

10.10.2009 15:40

 

Tak konečně píšu článek o táboře :-) Tento tábor nám dal určitě něco nového a moc jsme si ho užili. Celý tábor vedla Danuše Červinková. Hned první den jsme byli zařazeni  do skupin v poslušnosti. Ta mě, tak trochu zklamala. Samozřejmě není to něco jako na cvičáku, ale i metodika výcviku se mi moc nelíbila a na některé věci jsem měla svůj názor :-) Také jsme chodili na různé výlety, které se Sendíkovi moc líbili, protože se většinou šlo přírodou =)) Seznámili jsme se zde s dalšími westíky - Aymee a Bertíkem :-) Moc zajímavá byla štafeta na 100m - samozřejmě s pejskem. Já jsem si zapomněla botky, a proto jsem musela běhat bosky =)) je jej...Sice mě poté nohy trošičku boleli, ale zato to stálo. Dopadli jsme se Sendíkem na 4.místě a paní Červinková pro nás složila básničku a moc pěknou.

Závody začaly,
nemám na boty,
žabky vyzuji,
závody vyhraji.
Utíkám, utíkám,
kolem sebe se dívám,
náhle v dáli cíl,
nevyhraji už to vím.
Nohy moje přežily,
ve sprše se umyly,
teď už opět obuty,
v žabkách čvachtám k večeři...

Každý večer se konala nějaká přdnáška. =)) např. o infekčních nemocích či klíšťatech, první pomoc apod.. Další soutež byl opět běh na 100 m, tentokrát běžel pouze pejsek :) Dále nás čekal testík pro pánečky a slavili jsme Mášenky narozeniny =)) Básnička pro Mášenku:

Jméno mé mi dali,
nazvali mě Any,
já však malá Máša jsem,
na Mášenku slyším jen.
Boloňský psík to jsem já,
kdo dnes narozeniny má.
Dva krásné roky slavím
a moc dobře vím,
že dárečky já dostanu,
k tomu velkou oslavu.
Všichni radovat se budou
i pánečci jsou semnou.
Také moji kamarádi psíci,
ale i jejich táborový dvojnožci.
Co víc si můžu přát,
než svoji lásku jim dlouho rozdávat...

Všichni psi dostali kousek z narozeninového dortu. Asi byl moc dobrý, protože se ještě dlouho olizovali. Nadšení jsme byli ze stezky odvahy :D Ta se opravdu povedla. Já i Senďa se oba dva tmy bojíme a ještě k tomu jít po tmě bez světla a procházet kolem opuštěných chatek. BRRRRR....nakonec to dopadlo, tak, že jsem musela počkat na Lucku a šli jsme spolu. Sama bych asi určitě nešla :D Dále nás čekala soutěž v poznávání plemen psů. 1.část byla písemná a druhá část bylo poznávání plemen podle obrázků :-) Dokonce k nám na tábor přijela paní prodávat pelíšky. Sendíkovi jeden padl do oka a tak jsme ho koupili. Aymee i Bertík si koupili stejný =)) Moc se mi líbila přednáška o masáži. Sendík určitě taky :-)) - Všichni pejsci byli v naprosté pohodě. Měli jsme také psí karneval a dokonce psí vánoce :-) To koukáte, že? Pejsci samozřejmě dostali dárečky. Tábor byl opravdu skvělý, hlavně lidi kolem :-) Jsem moc ráda, že jsem poznala kluky Lukáše a Martina =)) a samozřejmě Péťu a Terezku a nesmím zapomenout na Lucku s Montíkem :-)Díky moc :-)a doufám, že se všichni uvidíme i příštím rokem. Tento tábor všem doporučuji. Nebyla chvilka, kdybychom se snad jen trošičku nudili. :-) Pokud se budete chtít povídat na fotečky z tábora či na články, mrkněte na stránku : https://www.cavalier-psisvet.cz/?link=uvod

 

 

 

 

—————

Zpět